Osnovni podatki ekskurzije

Naslov [28. 01. 2012] - Matt: Po akciji sva šla z Elizabeth v Beljak, kje...
Jama 10396 - Evklidova piščal
Datum Ekskurzije 28. 01. 2012
Trajanje ekskurzije 1 h
Namen ekskurzije Ni znan
Opis ekskurzije

Matt: Po akciji sva šla z Elizabeth v Beljak, kjer sva spala. Nasledenteden sva bila v svici, dva dneva službeno ter dva dneva smučanje.Sva prešla nazaj v Postojno ob 1:30 zjutraj v petek. Čeprav Elizabethje rekla, da sem norec, smo šli z Matijom, Maticem, pa Diano spet vEvklidovo v soboto. Elizabeth je ostala modro takrat doma. Smoodcepili v dve ekipi. Jaz s Diano sva merila, ter Matija in Matic stašla delat na ožini. Sva merila do začetka preozkega dela, kjer jejama 170 m globine in 300 m dolžine. Tako je jama z novimraziskovanjem več kot dvakrat bolj globok. Matic in Matija stanaredila dober razvoj, in cez še eno uro smo bili skoz. Ali mogočesva bila skoz (Matija pa jaz). Raziskovala sva 50 metrov precej ozkirov, ki ga končal na hudem malem prelomu. Tam bi bilo treba kopatnekaj 5 metrov v trdi skali. Jaz sem vregel kami skozi prelom, in semšlisal da je majhno brezno na drugi strani. Medtem je Matija plezalnavzgor. On je rekel, da je odkril neki zanimivega. Majhen rov ješla do drugačnega prostora, kjer je horizontalen prelom. Nato semtudi plezal navzgor, ampak na vhodu rova, sem šlišal da je Matijapogovarjala z Maticem. Nisem bil tak siguren kam je šel Matija, tako,sem šel malo nazaj proti Maticu. Po nekaj minut je Matija prišelnazaj, in poročal, da je dober rov gor, ki gre gor in dol. Dol greskozi kratka podorna ožina do 15 m brezna. Gor gre do ožine pa rabišvrv. Bi bila druga pot, ki gre nad najhujšimi ožinami. Tako jeEvklid pokazal zopet svoj hujši stran, pa je nas vlečel noter sperspektivnim rovom in močnim prepihom.Lp, Matt

Matic DiBatista: Mimo grede, v jami smo se zadržali približno 13 ur. Povratek iz dna pa je ob štiri članski, primerno utrujeni ekipi trajal 3ure, brez postanka. Ugotovili smo tudi, da se ob 24.00 na Bledu pri Matjažu ne da dobiti pice, prav tako ne pijače. Lp, Diba

Avtor
Udeleženci /
Organizacija Ni organizacij

Zabeležena stanja za ekskurzijo

Datum Vir Stanje jame Vrsta odpadkov Nevarni? Živalski? Količina

Sporočite podatke o onesnaženosti jame

Obiskovalci in uporabniki eKatastra jam lahko v obrazec vnesete podatke o stanju jame in tako pomagate pri zbiranju podatkov o stanju jam v Sloveniji.

Jama

Podatki označeni z zvezdico (*) so obvezni. Na e-poštni naslov bo sistem poslal elektronsko sporočilo s povezavo, s klikom na katero boste potrdili vpis podatkov v bazo eKatastra jam. Vsi osebni podatki bodo uporabljeni samo za potrebe eKatastra in ne bodo prikazani obiskovalcem/uporabnikom spletne strani.

Stanje jame

Datum spremembe stanja

V polje Datum vpišite datum, ko je bila opažena sprememba stanja jame, npr. onesnaženost. Če je bila jama očiščena, vpišite datum čistilne akcije. Pri večdnevnih čistilni akciji vpišite datum začetka čistilne akcije, datum zaključka pa vpišite v polje Opomba/-e.

Vrsta odpadkov

V polje Vrsta odpadkov vpišite vrsto/-e odpadkov, ki ste jih opazili v jami, npr. gospodinjski, kosovni, steklo, plastična embalaža,... Podatki o vrsti odpadkov so pomembni za oceno onesnaženosti/ ogroženosti in v veliko pomoč pri načrtovanju morebitnega čiščenja onesnažene jame. Če vpisujete podatke o čistilni akciji, navedite vrste odpadkov, ki ste jih med čiščenjem odstranili iz jame.

Nevarni odpadki

Živalski odpadki

Če so v jami nevarni ali živalski podatki, izberite "da", če ste prepričani, da jih ni, izberite "ne", drugače pa "ni znano".

Količina odpadkov

V polje Količina odpadkov vpišite oceno količine odpadkov (m3), ki se nahajajo v jami.